
Google Drive Transfer Ownership Rehberi.
Google Workspace Drive transfer ownership, bir kullanıcının sahipliğinin bulunduğu tüm Google Drive dosyalarının bir kullanıcıya devredilmesi işlemidir. Bu işlem, özellikle çalışan ayrılıkları durumunda oldukça önemlidir.
Sahiplik devri personel tarafından yapılabilir fakat tek bir klasör haline getirilmesi gerekmektedir. Bunun için Google Admin Konsolu üzerinden tek from ve to alanlarını doldurarak ayrılan personele ait tüm sahipli dosyalar kolaylıkla devredilebilir.
1. Google Workspace Admin Konsolu'na giriş yapın.
2. Ana sayfadan Uygulamalar (Apps) > Google Workspace > Drive ve Dokümanlar (Drive and Docs)'a gidin.
3. "Transfer ownership" seçeneğini arayın. (Bu seçenek genellikle "Aktarım ayarları" veya "Veri geçişi" altında bulunabilir.)
4. Kaynak kullanıcıyı (sahip) ve hedef kullanıcıyı (yeni sahip) belirtin.
5. Aktarım işlemini başlatın.
Sahiplik devri personel tarafından yapılabilir fakat tek bir klasör haline getirilmesi gerekmektedir. Bunun için Google Admin Konsolu üzerinden tek from ve to alanlarını doldurarak ayrılan personele ait tüm sahipli dosyalar kolaylıkla devredilebilir.
1. Google Workspace Admin Konsolu'na giriş yapın.
2. Ana sayfadan Uygulamalar (Apps) > Google Workspace > Drive ve Dokümanlar (Drive and Docs)'a gidin.
3. "Transfer ownership" seçeneğini arayın. (Bu seçenek genellikle "Aktarım ayarları" veya "Veri geçişi" altında bulunabilir.)
4. Kaynak kullanıcıyı (sahip) ve hedef kullanıcıyı (yeni sahip) belirtin.
5. Aktarım işlemini başlatın.
×
AI Özeti
Bu alan, kurs içeriğinin yapay zeka tarafından oluşturulmuş kısa bir özetini içerecektir.